Sign in to follow this  
Followers 0
[EM] Shanks

Weekend Event

1 post in this topic

Hello guys, tomorrow we will have an event on the Jormunggard server at 2 pm (server time) and on the Edda server at 3 pm (server time).
It will be a simple event that I will explain there, but basically its a variation of hide and seek (a fairer and less random version).
I had some technical problems with my computer and couldn't prepare anything too big, I'm sorry.
However Christmas and New Year are comming and I will be accepting feedback for what kind of event for those dates you guys will like to see (remember that these suggestions are for GM events, server events will still keep happening and produced by the staff as usual).

Olá galera, amanhã vamos ter um evento no servidor Jormunggard às 14h (horário do servidor) e no servidor Edda às 15:30h (horário do servidor).
Vai ser um evento simples que eu vou explicar na hora, mas basicamente é uma variação do esconde esconde (porém uma versão mais justa e menos randômica).
Eu tive uns problemas com meu computador e não pude preparar um evento maior, me desculpem.
Porém Natal e Ano Novo estão chegando e eu estarei aceitando feedback sobre quais tipos de evento vocês vão querer para essas datas (lembrem-se que essas sugestões são para os eventos de GM, os eventos do servidor vão continuar acontecendo e sendo produzidos pela equipe de sempre).